Twoja przeglądarka nie jest wspierana. Użyj dowolnej z obsługiwanych przeglądarek Chrome, Firefox, Safari, Edge
Pomiń

Rock/Pop

Waterparks - Bilety

WydarzeniaZnaleziono: 0

Przykro nam ale nie mogliśmy znaleźć żadnych wydarzeń

Więcej

Waterparks

Waterparks jest łamiącym gatunki kolektywem trzech przyjaciół, którzy grają muzykę, spędzają czas razem i ciągle zmieniają podejście, Waterparks naprawdę reprezentuje większy, śmiemy powiedzieć, ruch. Trio z Houston - Awsten Knight [wokal, gitara], Otto Wood [perkusja] i Geoff Wigington [gitara] - w nieoceniony sposób przywrócili blask rockowi. (Bardziej odważny od ich melodii jest tylko kolor farby do włosów, na który Awsten zdecydował się w tym tygodniu!) Ich dziwna magnetyczna siła przyciągnęła wciąż rosnącą grupę oddanych fanów, którzy tłumnie przychodzą na wyprzedane koncerty, streamują ich piosenki jak szaleni i wprowadzili ich na wiele list Billboard, zespół grał jako gwiazda festiwalu Sad Summer i supportował My Chemical Romance podczas wyprzedanej trasy po arenach.

 

Kolejną erę rozpoczyna jednak piąty album zespołu INTELLECTUAL PROPERTY, debiutancko wydanego przez wytwórnię Fueled By Ramen, a przyniesie jeszcze więcej przygód...

 

“Waterparks is so much fucking bigger than Otto, Geoff, and me,” wspomina Awsten. “However, it wouldn’t be Waterparks without the fans at the shows. It wouldn’t be Waterparks without the presence online. It wouldn’t be Waterparks without this awesome community. There are so many people who are a big part of this. It has completely evolved from where it started, and it feels massive to me. I’m lucky enough to guide it.”

 

Waterparks może być największym zespołem jutra. Aby zrozumieć dlaczego, trzeba cofnąć się do początków. Ich powstanie w 2011 roku ugruntował związek trzech wyraźnie zróżnicowanych osobowości. Wychowani gdzieś pomiędzy generacją iPoda a pierwszą falą mediów społecznościowych, Awsten, Otto i Geoff stanowią wyjątkowe skrzyżowanie kreatywnych dróg. Rzut oka na muzyczną historię Otto obejmuje takie zespoły jak Every Time I Die i Balance & Composure, podczas gdy Geoff znalazł inspirację w gigantach, takich jak Linkin Park. Gusta Awstena obejmowały cały zakres od Donald Glovera i One Direction, po Ke$ha (i wszystko inne po drodze).

 

Po rozpoczęciu działalności, grupa rozkwitła słynnym jednorazowym występem w Houston na Warped Tour w 2013 roku, na którym ostatecznie zabłysnęli w całości w 2016 roku. Zyskali rozgłos na tej samej scenie, która na początku wspierała również niszczycieli kategorii takich jak Eminem, Deftones, Katy Perry i wielu innych.  Dzięki wyróżniającym się, często memowym teledyskom oraz brzmieniu gdzieś między alternatywną, popową, elektroniczną a rockową muzyką, wzbogaconej nutką hip-hopowej postawy i nawet wokalną akrobatyką R&B, Waterparks trafnie uniknęli kategoryzacji i zapoczątkowali nową erę "alternatywy", spełniającą definicję słowa dla lat 2020-tych, mówiącą nie tylko o muzyce, ale także o całkowitym zanurzeniu się w kulturze z modą, niezapomnianymi teledyskami i kulturowymi przełomami.

 

W 2021 roku zespół osiągnął niespotykane dotąd wyżyny dzięki albumowi "Greatest Hits". Nie dajcie się zwieść temu tytułowi - nie zebrał on ich najlepszych piosenek w promocyjnej cenie, ale zaprezentował ich najlepszy materiał do tej pory. Dzięki temu albumowi Waterparks znalazł się na liście Billboard Top 200 i w pierwszej dziesiątce Top Alternative Albums Chart oraz Top Rock Albums Chart. W wyniku jego wydania, zespołu przekroczył już pół miliarda streamów. Oprócz relacji z Rolling Stone, MTV, Kerrang! i Alternative Press, pojawił się na okładkach V Magazine i Upset Magazine (które również przyznało płycie perfekcyjną ocenę "pięciu gwiazdek"). Najlepiej podsumował to NME: “Instead of celebrating the past, ‘Greatest Hits’ is opening the door to what comes next.” Along the way, they sold out various headline tours. 2022 saw the band sign to Fueled By Ramen and turn the page on a new chapter in 2023 with INTELLECTUAL PROPERTY.”

 

“Whereas I saw Greatest Hits as a dark indoor album, I see this body of work as a light outdoor album,” zdradza. “There’s a bright vibe with very high energy to it. So much of what we do is about how it’s going to be experienced by the community. We did a lot of programming on the last record. I wanted to get more tactile and touch shit now,” śmieje się. “I needed to hold a guitar and have the strings vibrating on my fingers.”

 

To prowadzi nas do pierwszego singla "FUNERAL GREY". Napędzany przez cztery różne gitary (w tym gitarę-zabawkę do głównego riffu), utwór kołysze się jak kula uderzeniowa od bujającej zwrotki do hipnotyzującego refrenu z podbitym przesterem, “She wore a sweater in summer weather. She wore a sweater. It was FUNERAL GREY!”

 

“This is—and I fucking hate the term—more love-driven,” he confesses. “It’s a reintroduction, and it’s more about other people than just me. When I wrote the song, I was walking around [collaborator] Julian [Bunetta]’s neighborhood. I was laughing, because it looked so haunted—like something out of an M. Night Shyamalan movie. I thought, ‘If this was an Instagram filter, it would be ‘Funeral Grey’.’ It’s got a dark title, but I love how bright it sounds. To me, that’s Waterparks.”

 

“This is—and I fucking hate the term—more love-driven,” wyznaje. “It’s a reintroduction, and it’s more about other people than just me. When I wrote the song, I was walking around [collaborator] Julian [Bunetta]’s neighborhood. I was laughing, because it looked so haunted—like something out of an M. Night Shyamalan movie. I thought, ‘If this was an Instagram filter, it would be ‘Funeral Grey’.’ It’s got a dark title, but I love how bright it sounds. To me, that’s Waterparks.”

 

W ślad za tym zaserwowali introspektywny, zaraźliwy i nieodparty singiel "SELF-SABOTAGE". Niczym słuchanie wewnętrznego dialogu, zwiewne wersy kulminują w samouspokajającym pytaniu "“What the fuck is wrong with me?". W międzyczasie trzaskające gitary i rozmyta elektronika podkreślają maniakalnie chwytliwy refren uwydatniony przez dzikie, podniebne rejestry Awsten. To kolejna ilustracja niebywałego talentu chłopaków do nieprzewidywalności. Z kolei "FUCK ABOUT IT" [feat. blackbear] tylko jeszcze bardziej pokazuje ich progresję z lepkimi refrenami i artystyczną kuratelą wibracji, jako że początkowo zebrał ponad 10 milionów streamów (i ciągle rośnie).

 

Po "ST*RFUCKER", INTELLECTUAL PROPERTY naprawdę wchodzi na wysokie obroty z "REAL SUPER DARK". Jego ciężkie katharsis objawia się poprzez szarpiącą elektronikę, gardłowe krzyki i niespodziewanie chwytliwy śpiew. Tymczasem "BRAINWASHED" przedstawia wzloty i upadki zauroczenia na tle ścieżki dźwiękowej z klaśnięciami i słonecznym gitarowym riffem, który nie byłby nie na miejscu w twojej ulubionej letniej komedii z przełomu wieków. Awsten jęczy: "My day's fucked until you wanna text back", zanim spróbuje złamać zaklęcie: "Now, I'm having the same thoughts, can't stop thinking you've got me brainwashed... why do I think you're so cool?". Podróż dobiega końca wraz z "A NIGHT ON EARTH". Pęd hiper popowej produkcji ledwie ustępuje na tyle, by wokalista mógł głosić: “Now Jesus hates my guts. It’s getting personal”, przed ostatnim wybuchem apokaliptycznie chwytliwej melodii.

Każdy znajdzie tu coś dla siebie. INTELLECTUAL PROPERTY jest przeznaczony dla ludzi składających się na ten większy ruch - jak wszystko, co robi Waterparks.

Waterparks jest łamiącym gatunki kolektywem trzech przyjaciół, którzy grają muzykę, spędzają czas razem i ciągle zmieniają podejście, Waterparks naprawdę reprezentuje większy, śmiem powiedzieć, ruch. Trio z Houston - Awsten Knight (wokal, gitara), Otto Wood (perkusja) i Geoff Wigington (gitara) - w nieoceniony sposób przywrócili blask rockowi. Ich dziwna magnetyczna siła przyciągnęła wciąż rosnącą grupę oddanych fanów, którzy tłumnie przychodzą na wyprzedane koncerty, streamują ich piosenki jak szaleni i wprowadzili ich na wiele list Billboard, zespół grał jako gwiazda festiwalu Sad Summer i supportował My Chemical Romance podczas wyprzedanej trasy po arenach.

Waterparks mogą być największym zespołem jutra. Dzięki "Greatest Hits" z 2021 roku osiągnęli bezprecedensowy poziom.Nie dajcie się zwieść temu tytułowi - nie zebrał on ich najlepszych piosenek w promocyjnej cenie, ale zaprezentował ich najlepszy materiał do tej pory. W związku z tym, album wszedł na szczyt Billboard Top 200 i wylądował w pierwszej dziesiątce Top Alternative Albums Chart i Top Rock Albums Chart. W efekcie zespół przekroczył pół miliarda streamów. Oprócz relacji z Rolling Stone, MTV, Kerrang! i Alternative Press, zespół ozdobił okładkę V Magazine i Upset Magazine (który również przyznał płycie perfekcyjną ocenę "pięć na pięć gwiazdek"). Być może najlepiej podsumował to NME: “Instead of celebrating the past, ‘Greatest Hits’ is opening the door to what comes next.”. Po drodze wyprzedali wiele tras koncertowych. Teraz rozpoczynają nową erę z piątym pełnym albumem i debiutem dla wytwórni Fueled By Ramen, INTELLECTUAL PROPERTY oraz jeszcze większą ilością przygód. INTELLECTUAL PROPERTY jest przeznaczony dla ludzi tworzących większy ruch - jak wszystko, co robią Waterparks.

Setlisty

    1. 1.FUNERAL GREY
    2. 2.Dream Boy
    3. 3.Fuzzy
    4. 4.2 BEST FRIENDS
    5. 5.FUCK ABOUT IT
    6. 6.SNEAKING OUT OF HEAVEN
    7. 7.Easy to Hate
    8. 8.Lowkey As Hell
    9. 9.Stupid for You
    10. 10.Group Chat (crowd requests the song, and only the crowd sings it)
    11. 11.Group Chat (sung by crowd; played twice)
    12. 12.I Miss Having Sex but at Least I Don't Wanna Die Anymore
    13. 13.[Reboot]
    14. 14.Numb
    15. 15.Turbulent
    16. 16.REAL SUPER DARK
    1. 1.LIKE IT
    2. 2.Numb
    3. 3.Not Warriors
    4. 4.Telephone
    5. 5.You'd Be Paranoid Too (If Everyone Was Out to Get You)
    6. 6.Snow Globe
    7. 7.SOULSUCKER (Verse 2 Cut)
    8. 8.SNEAKING OUT OF HEAVEN
    9. 9.Sleep Alone (Acoustic)
    10. 10.Powerless (Acoustic)
    11. 11.I Felt Younger When We Met (Acoustic)
    12. 12.CLOSER
    13. 13.SELF-SABOTAGE
    14. 14.FUNERAL GREY
    15. 15.REAL SUPER DARK
    16. 16.Turbulent
    1. 1.Watch What Happens Next
    2. 2.Blonde
    3. 3.Stupid for You
    4. 4.You'd Be Paranoid Too (If Everyone Was Out to Get You)
    5. 5.SOULSUCKER
    6. 6.SNEAKING OUT OF HEAVEN
    7. 7.Magnetic
    8. 8.RITUAL
    9. 9.SELF-SABOTAGE
    10. 10.BRAINWASHED
    11. 11.FUCK ABOUT IT
    12. 12.I Miss Having Sex but at Least I Don't Wanna Die Anymore
    13. 13.FUNERAL GREY
    14. 14.Numb
    15. 15.Turbulent
    16. 16.REAL SUPER DARK
    1. 1.Watch What Happens Next
    2. 2.Blonde
    3. 3.Stupid for You
    4. 4.You'd Be Paranoid Too (If Everyone Was Out to Get You)
    5. 5.SOULSUCKER
    6. 6.SNEAKING OUT OF HEAVEN
    7. 7.Magnetic
    8. 8.RITUAL
    9. 9.SELF-SABOTAGE
    10. 10.BRAINWASHED
    11. 11.FUCK ABOUT IT
    12. 12.21 Questions
    13. 13.I Miss Having Sex but at Least I Don't Wanna Die Anymore
    14. 14.FUNERAL GREY
    15. 15.Numb
    16. 16.Turbulent
    17. 17.REAL SUPER DARK
    1. 1.Watch What Happens Next
    2. 2.Blonde
    3. 3.GH2024
    4. 4.Why Can't I (Liz Phair cover)
    5. 5.Stupid for You
    6. 6.You'd Be Paranoid Too (If Everyone Was Out to Get You)
    7. 7.SOULSUCKER
    8. 8.SNEAKING OUT OF HEAVEN
    9. 9.Magnetic
    10. 10.RITUAL
    11. 11.SELF-SABOTAGE
    12. 12.BRAINWASHED
    13. 13.FUCK ABOUT IT
    14. 14.High Definition
    15. 15.Snow Globe
    16. 16.Crying Over It All
    17. 17.21 Questions
    18. 18.I Miss Having Sex but at Least I Don't Wanna Die Anymore
    19. 19.FUNERAL GREY
  1. Bis

    1. 20.Numb
    2. 21.Turbulent
    3. 22.REAL SUPER DARK

Osoby z niepełnosprawnościami

Udział widzów z niepełnosprawnościami

Bilety dla osób z niepełnosprawnościami nie będą dostępne w regularnej sprzedaży. Aby nabyć bilet w tej strefie, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy(Otwórz w nowej zakładce).