
Po raz pierwszy do Polski zawita doceniony przez krytyków spektakl teatralny dla dzieci, oparty na uwielbianym na całym świecie serialu telewizyjnym o uroczej Bluey.
Animowany serial telewizyjny, który zadebiutował w Australii w 2018 roku, cieszy się ogromną popularnością od samego początku. Serial opowiada o Bluey, ukochanej, energicznej psiej dziewczynce rasy Blue Heeler, która mieszka z mamą, tatą i swoją małą siostrą, Bingo. Bluey wykorzystuje swoją nieograniczoną energię do zabawy, która rozwija się w nieprzewidywalny i zabawny sposób, wciągając swoją rodzinę i całe sąsiedztwo do swojego świata pełnego radości.
Nagradzany program telewizyjny, stał się globalnym fenomenem wśród rodzin, przyciągając widzów z całego świata.
W 2020 roku w rodzinnym mieście Bluey – Brisbane w Australii, premierę miał spektakl teatralny Bluey Wielka Zabawa, przygotowany przez twórców animacji – Joe Brumma i kompozytora Joffa Busha. W krótkim czasie przedstawienie powtórzyło sukces serialu, stając się ulubieńcem tysięcy dzieci i rodziców oraz zdobywając w 2024 roku prestiżową nagrodę dla najlepszego familijnego show - Nagrodę Oliviera. Wystawiono go ponad 500 razy w 65 miastach, w tym w słynnej operze w Sydney. Po sukcesie na antypodach, spektakl wyruszył w światowe tourne, które objęło Amerykę, Azję i Europę!
Już wkrótce, również w Polsce, będziecie mogli zobaczyć perypetie Bluey oraz jej psiej rodzinki na żywo na scenie! To pełen humoru i życzliwości teatralny spektakl w barwnej scenografii, ze znakomitym polskim dubbingiem i wyjątkowymi postaciami z bajki. Organizatorem pokazów w Polsce Bluey Wielka Zabawa jest agencja Good Walk, znana z realizacji takich spektakli dla dzieci jak: Bing na żywo czy Strażak Sam. „Bluey Wielka Zabawa” jest prezentowane przez BBC Studios i Andrew Kay we współpracy z Windmill Theatre Company.
Jeśli jesteś fanem Bluey i jej rodziny, zapraszamy do oglądania na żywo jej przygód!







FAQ
-
location_onGdzie można zobaczyć Bluey: Wielka Zabawa?Bluey: Wielka Zabawa będzie można zobaczyć tylko w 7 miastach w Polsce: Gdynia, Gliwice Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław.
Na trasie nie jest przewidzianych więcej miast ani terminów. -
add_locationCzy będzie więcej miast i terminów na trasie w Polsce?Wszystkie miasta zostały już ogłoszone – spektakl nie będzie grany w innych lokalizacjach ani w dodatkowych terminach. „Bluey: Wielka Zabawa” to międzynarodowa produkcja, która będzie dostępna dla polskiej publiczności tylko przez 3 tygodnie w listopadzie 2025 roku. To jedyna okazja, by zobaczyć to wyjątkowe show.
-
access_timeIle czasu trwa przedstawienie?Przedstawienie trwa 50 minut bez przerwy.
-
languageW jakim języku jest spektakl?Spektakl jest w języku polskim, z takim samym dubbingiem jak w wersji filmowej.
-
peopleDla dzieci od jakiego wieku przeznaczony jest spektakl? Czy moje dziecko nie jest za małe?Bluey: Wielka Zabawa jest wydarzeniem stworzonym z myślą o całych rodzinach – nie ma żadnych ograniczeń wiekowych. Dodatkowo nie zawiera intensywnych efektów świetlnych ani dźwiękowych, dzięki czemu jest w pełni przyjazny dla najmłodszych widzów.
-
dockCzy dziecko lub rodzic muszą mieć bilet?Tak. Bilety muszą posiadać wszyscy uczestnicy spektaklu. Dzieci do 24. miesiąca życia mogą wejść bezpłatnie, ale muszą siedzieć na kolanach opiekuna, który posiada ważny bilet. Przy wejściu należy okazać dokument potwierdzający wiek dziecka.
Dzieci, które w dniu spektaklu mają ukończone 24 miesiące, muszą mieć własny bilet i miejsce, niezależnie od tego, czy będą siedzieć na kolanach, czy osobnym fotelu. -
faceCzy są bilety ulgowe?Nie ma podziału na bilety normalne i ulgowe. Każdy uczestnik, który w dniu spektaklu ukończył 24 miesiące życia, musi posiadać własny bilet oraz miejsce na widowni — niezależnie od tego, czy będzie siedział samodzielnie, czy na kolanach opiekuna.
Wyjątek stanowią dzieci poniżej 24. miesiąca życia. Wstęp dla nich jest bezpłatny i zajmują one miejsce na kolanach opiekuna. Opiekun musi posiadać dokument potwierdzający wiek dziecka, uprawniający do bezpłatnego udziału. -
faceCzy dziecko może siedzieć na kolanach, czy musi mieć bilet?Dzieci do 24 miesiąca mają bezpłatny wstęp. Zajmują miejsce na kolanach opiekuna. Opiekun musi posiadać dokument potwierdzający wiek dziecka, uprawniający do bezpłatnego udziału w wydarzeniu.
Dzieci, które w dniu spektaklu ukończyły 24 miesiące życia, muszą posiadać własny bilet oraz miejsce na widowni — niezależnie od tego, czy będą siedziały samodzielnie, czy na kolanach opiekuna. -
attach_moneyIle kosztuje bilet?Każdy spektakl oferuje 5 stref cenowych. Aby sprawdzić ceny na dane wydarzenie, prosimy kliknąć w poniższy link: (tu należy wstawić link do sprzedaży), a następnie wybrać miasto, godzinę spektaklu oraz miejsce na widowni. Po wskazaniu konkretnego miejsca pojawi się jego cena. Przesuwając kursor po różnych miejscach na widowni, będą Państwo mogli sprawdzić ceny biletów w pozostałych strefach.
Cena biletów dla wszystkich osób powyżej 24 miesiąca życia jest zależna od wybranego miejsca/strefy, niezależnie od wieku widza. Dzieci, które nie ukończyły 24 miesiąca życia wchodzą na wydarzenie bezpłatnie. Opiekun, w chwili kontroli biletów musi posiadać dokument potwierdzający wiek dziecka. Brak dokumentu będzie skutkował koniecznością zakupu biletu dla dziecka. -
child_friendlyCzy można przyjść z wózkiem?Tak. Wózek można przechować w szatni.
-
access_timeIle czasu przed spektaklem należy pojawić się w obiekcie?W obiekcie warto pojawić się min. 30 min przed spektaklem – to będzie czas, aby spokojnie zostawić okrycie wierzchnie w szatni, zrobić zdjęcie na pamiątkowej ścianie oraz przygotować bilet i zająć odpowiednie miejsce na widowni.
-
local_offerCzy będzie szatnia?Tak. Na miejscu będzie bezpłatna szatnia.
-
local_parkingCzy na miejscu jest parking?Informacje dotyczące parkingu zalecamy sprawdzić bezpośrednio na stronie internetowej wybranego obiektu. Niektóre z nich mogą dysponować płatnymi miejscami parkingowymi.
-
insert_emoticonCzy dzieci mogą samodzielnie uczestniczyć w spektaklu?Wszystkie dzieci do 12. roku życia muszą być pod opieką osoby dorosłej. Dzieci powyżej 12. roku życia muszą posiadać: dokument tożsamości ze zdjęciem (legitymacja szkolna, dowód osobisty, bilety miesięczny, karta rowerowa itp.) oraz oświadczenie na piśmie od rodziców lub opiekunów, potwierdzające ich zgodę na udział w spektaklu. Idąc na spektakl należy zabrać ze sobą oryginał oświadczenia podpisanego przez rodziców.
-
photo_cameraCzy podczas spektaklu można robić zdjęcia?Tak, ale bez użycia lampy błyskowej.
-
movieCzy można nagrać przedstawienie?Tak, ale tylko krótkie fragmenty (max. 60 sek) na użytek własny czy na potrzeby mediów społecznościowych.
-
groupCzy po spektaklu będzie można zrobić sobie zdjęcie z bohaterami?Zdjęcie z bohaterami będzie można zrobić sobie tylko podczas spotkań Meet & Greet. Odbędą się one po spektaklu w specjalnie wyznaczonej strefie. Na spotkanie Meet & Greet trzeba posiadać osoby bilet, który można zakupić na stronie naszej bileterii.
-
groupCzy dzieci mogą samodzielnie uczestniczyć w Meet&Greet?Nie. Dzieci, muszą być pod opieką osoby dorosłej. Dzieci i dorośli muszą posiadać bilety Meet & Greet. Jedna osoba dorosła może mieć pod opieką maksymalnie czworo dzieci.
-
groupCzy wszyscy uczestnicy spektaklu mogą zakupić bilety na Meet & Greet?Ilość biletów na spotkania Meet&Greet jest ograniczona. Tylko widzowie, którzy zakupili bilet Meet&Greet będą mogli wziąć udział w spotkaniu i zrobić pamiątkowe zdjęcie z bohaterami.
-
groupCzy poza strefą Meet&Greet będzie można robić pamiątkowe zdjęcia?Tak, w hallu będzie specjalna ścianka PR, na której wszyscy uczestnicy, będą mogli zrobić pamiątkowe, bezpłatne zdjęcie, bez jakichkolwiek ograniczeń. Ścianka PR będzie dostępna przed i po spektaklu. Na ściance nie pojawi się żaden z bohaterów spektaklu.
-
groupGdzie można zakupić bilety na Meet & Greet?Bilety na Meet & Great są dostępne w miejscu sprzedaży biletów online na spektakl.
-
groupCzy po zakupie biletu na spektakl, można dokupić bilety na Meet & Greet?.Tak, jeśli bilety będą nadal dostępne. Bilet na Meet & Greet musi być zakupiony na tę samą godzinę, co bilet na spektakl. Tylko w takim przypadku będzie on ważny i będzie uprawniał do udziału w spotkaniu. W przypadku zakupu biletu na inną godzinę niż spektakl, udział w Meet & Greet nie będzie możliwy.
-
groupCzy na miejscu w dniu spektaklu będzie można zakupić bilety na Meet & GreetNie będzie już takiej możliwości.
-
groupCzy bilety na spotkanie Meet & Greet są imienne?Bilety na spotkanie Meet&Greet nie są imienne, można je przekazać innej osobie. Warunkiem jest jednak posiadanie biletu na spektakl na tę samą godzinę co spotkanie.
-
groupIle potrwa Meet & Greet?Strefa Meet & Greet będzie działała około godzinę po spektaklu. W tym czasie wszystkie osoby, które zakupiły bilety na spotkania z bohaterami będą wchodziły grupami. Obowiązuje kolejność, w miarę przybywania osób po spektaklu.
-
groupGdzie odbędą się spotkania Meet & Greet.Na spotkania Meet&Greet będą specjalnie przygotowane strefy. W hallu obiektu pojawi się informacja odnośnie miejsca spotkania. Na miejscu będzie też obsługa, która pokieruje do wyznaczonego miejsca.
-
groupCzy bilety można kupić ze zniżką (np. Karta Dużej Rodziny)Nie, nie oferujemy zniżek na bilety. Mamy 5 stref cenowych na każdy spektakl.
-
attach_moneyCzy można zarezerwować bilet?Nie, biletów nie można rezerwować. Można je kupić na stronie internetowej Ticketmaster.pl Bilety bardzo szybko się sprzedają, więc aby móc wybrać jak najlepsze miejsca, proponujemy szybko dokonać zakupu.
-
attach_moneyCzy można kupić bilety na miejscu?Bilety będzie można kupić na miejscu jedynie przed spektaklem, pod warunkiem dostępności miejsc. W takim przypadku honorowana będzie płatność tylko kartą.
-
attach_moneyCzy można kupić bilety stacjonarnie w sklepie?Sugerujemy zakup biletów online, pod tym linkiem Ticketmaster.pl
-
attach_moneyJak mogę kupić lub zamówić bilety? Ile kosztuje dostawa biletów? W jakiej postaci mogą być bilety?Bilety najlepiej kupić online. Prosimy wejść w poniższy link: Ticketmaster.pl wybrać miasto oraz godzinę, a następnie miejsce na widowni. W kolejnym kroku pojawią się różne opcje biletów i sposób ich dostarczenia.
Istnieją 3 rodzaje biletów:
Bilet elektroniczny (pdf lub w aplikacji), bilet zwykły (papierowy), bilet kolekcjonerski (kolorowy)
Bilet elektroniczny nie generuje dodatkowych kosztów związanych z dostawą, wysyłany jest mailem bezpośrednio po zakupie w formie pdf, lub dostępny jest w dedykowanej aplikacji. Do pozostałych biletów doliczane są dodatkowe koszty przesyłki pocztą lub kurierem.
Bilet elektroniczny
Niezbędne jest założenie konta użytkownika, celem zakupu biletów. Bilety zostaną wysłane mailem w formacie pdf na wskazany adres użytkownika, będą też widoczne na koncie użytkownika. Dostarczenie biletów elektronicznych może potrwać jakiś czas. Sprawdź też skrzynkę SPAM lub inne, by upewnić się, że ich tam nie ma. Jeśli nie otrzymasz biletów, po transakcji, upewnij się, czy wpisałeś poprawny adres e-mail podczas transakcji. Podczas kontroli biletów należy pokazać tylko Code QR w aplikacji lub zdjęcie albo PDF biletu z kodem kreskowym lub kodem QR. Bilety można w każdej chwili wydrukować lub pobrać bilet na telefon.
Bilety papierowe lub kolekcjonerskie
Bilety papierowe lub kolekcjonerskie wysyłane są pocztą lub kurierem za dodatkową opłatą. Bilety dostarczone zostaną do Ciebie na wskazany przez Ciebie adres podczas zakupu. W przypadku zgubienia biletu skontaktuj się z bileterią w celu zamówienia duplikatu. Duplikat jest wysyłany pocztą elektroniczną. Może też pojawić się na Twoim koncie użytkownika. Koszt wystawiana duplikatu wiąże się z dodatkową opłatą -
child_careCzy występy odbywają się w przedszkolach lub czy odbywają się dla grup zorganizowanych?Przedstawienia nie będą wystawiane w przedszkolach ani innych miejscach, niż te ogłoszone. Spektakl grany jest tylko w dedykowanych miastach i obiektach. Istnieje możliwość zakupu biletu grupowego z 10% zniżką od ceny podstawowej oraz bezpłatny wstęp dla opiekunów. Oferta jest ważna dla grup minimum 20 osób. W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt na adres: info@goodwalk.pl, z podaniem miasta, godziny, liczby biletów oraz numerem telefonu kontaktowego
-
accessibleCzy dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności mają ulgę?Dzieci poruszające się na wózkach inwalidzkich mają bezpłatny wstęp na spektakl.
-
accessibleBilet dla osoby poruszającej się na wózku.Dzieci poruszające się na wózku inwalidzkim mają bezpłatny wstęp na wydarzenie i zajmują specjalnie wyznaczone dla nich miejsca. Liczba miejsc jest ograniczona. Opiekun musi posiadać bilet na wydarzenie. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta celem zakupu biletów dla osób z niepełnosprawnościami za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie bileterii
-
question_answerNie powiodła się transakcja zakupu biletu.Jeśli transakcja nie została sfinalizowana – środki nie zostały pobrane, należy rozpocząć proces zakupu od początku i opłacić zamówienie. Jeśli wciąż pojawi się problem, należy kontaktować się z bileterią. Dział Obsługi Klienta Ticketmaster Formularz kontaktowy
Infolinia
22 395 87 00 (poniedziałek – piątek 9:30-13:00) -
question_answerKupiłem bilety elektroniczne, ale nadal nie otrzymałem ich drogą mailową.Zakupione bilety możesz znaleźć po zalogowaniu na swoim koncie użytkownika. Jeśli wybrałes bilety w formie pdf, sprawdź skrzynkę „spam” lub „inne”. Jeśli nadal nie widzisz swoich biletów skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Podczas kontroli biletów przed wejściem na wydarzenie, niezbędne jest okazanie QR Code z aplikacji lub biletu w formie pdf.
Ticketmaster - informację znajdziesz tu: https://help.ticketmaster.pl/
Kontakt mailowy:formularz kontaktowy
Jeśli masz pytania odnośnie biletów ze swojego zamówienia skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Ticketmaster:
tel. 22 395 87 00 (poniedziałek – piątek w godz. 9:30-13:00) -
question_answerKupiłem bilet papierowy - kiedy zostanie dostarczony?Bilety w wersji papierowej zostaną wysłane w ciągu 14 dni roboczych od daty sfinalizowania transakcji.
Jeśli masz pytania odnośnie biletów ze swojego zamówienia skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta Ticketmaster:
tel. 22 395 87 00 (poniedziałek – piątek w godz. 9:30 – 13:00) -
question_answerCzy jest możliwość otrzymania FV?Tak. Aby otrzymać fakturę, należy wysłać email po dokonaniu zakupu z podaniem numeru zamówienia i danych do faktury na adres: faktury@ticketmaster.pl
-
question_answerUbezpieczenie / Czy mogę zwrócić bilet, w przypadku choroby lub zmiany planów?Nie ma możliwości zwrotu zakupionego biletu w przypadku innym niż:
1) wydarzenie zostało przeniesione na inny termin
2) wydarzenie zostało całkowicie odwołane.
Powyższe definiuje zaakceptowany w procesie zakupu regulamin.§6 Odstąpienie od umowy Użytkownikowi zawierającemu umowę przez System Sprzedaży, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej z Ticketmaster.
Podczas procesu zakupu użytkownik może dokupić ubezpieczenie biletów, które obejmuje zwrot kosztów biletu do 2 000 PLN w przypadku braku możliwości wzięcia udziału w wydarzeniu ze względu na wskazane powody: - nieszczęśliwy wypadek,
- nagłe zachorowanie Twoje lub osoby bliskiej,
- opóźnienie publicznego środka transportu, samolotu,
- awarii samochodu w drodze na wydarzenie,
- szkody powstałej w miejscu Twojego zamieszkania. Pełne warunki ubezpieczenia