Give the Gift of Live Entertainment

Karty podarunkowe Ticketmaster – najczęściej zadawane pytania

Zakup Kart Podarunkowych Ticketmaster

Gdzie mogę kupić Kartę Podarunkową Ticketmaster?

Można ją kupić przez Internet, na stronie www.ticketmaster.pl

Czy razem z Kartą Podarunkową mogę wysłać spersonalizowaną wiadomość?

Tak, podczas zakupu Karty Podarunkowej przez Internet jest możliwość napisania spersonalizowanej wiadomości. Zostanie ona dołączona do Twojego zamówienia.

Czy w jednej transakcji można zamówić więcej niż jedną Kartę Podarunkową?

Tak, podczas wyboru pierwszej Karty Podarunkowej na dole strony (obok przycisku „Przejdź do płatności”) jest przycisk „Dodaj kolejną Kartę Podarunkową”. Możesz użyć go wiele razy, aby dodać dowolną liczbę Kart Podarunkowych aż do osiągnięcia limitu koszyka, wynoszącego 1200 zł.

Jeśli chcesz zamówić więcej kart o większej wartości lub chcesz złożyć zamówienie grupowe na karty podarunkowe, skontaktuj się z nami na adres sales@ticketmaster.pl

Czy można zapłacić za Kartę Podarunkową inną Kartą Podarunkową?

Nie, Karty Podarunkowej nie można użyć do zapłaty za Kartę Podarunkową.

Czy Kartę Podarunkową trzeba aktywować?

Karty Podarunkowe / e-Karty Podarunkowe są aktywowane w momencie zakupu. Jeśli otrzymałeś(-łaś) Kartę Podarunkową od jednego z naszych partnerów korporacyjnych, dla Twojej wygody karta jest już aktywowana.

Czy za zamówienie Karty Podarunkowej mogę zapłacić przy pomocy faktury VAT?

Tak, jeśli jesteś zainteresowany(-na) składaniem zamówień B2B rozliczenia przy pomocy faktury VAT, prosimy o kontakt na adres sales@ticketmaster.pl

Pytania dotyczące istniejących zamówień Kart Podarunkowych / e-Kart Podarunkowych

Jak mogę otrzymać potwierdzenie zamówienia Karty Podarunkowej Ticketmaster?

Jeśli kupisz Kartę Podarunkową na www.ticketmastergiftcard.com, otrzymasz na maila potwierdzenie zamówienia. Jeśli podałeś(-łaś) zły adres lub potrzebujesz przekierowania, napisz maila na adres ticketmaster@voucherexpress.net i dołącz do niego swój numer referencyjny, widoczny na stronie potwierdzenia zamówienia, abyśmy mogli odnaleźć zamówienie.

Pytania dotyczące Kart Podarunkowych / e-Kart Podarunkowych

Jeśli masz pytanie dotyczące istniejącego zamówienia Karty Podarunkowej, które złożyłeś(-łaś) na naszej stronie internetowej, prosimy o kontakt na adres ticketmaster@voucherexpress.net oraz załączenie swojego numeru referencyjnego, abyśmy mogli odnaleźć zamówienie.

Wysłałem(-łam) maila na adres ticketmaster@voucherexpress.net, ale chcę porozmawiać kimś przez telefon. Czy jest to możliwe?

Tak, możesz zwrócić się do naszego partnera Voucher Express ze wszystkimi pytaniami dotyczącymi twojego zamówienia. Zespół może odpowiedzieć na twoje pytania w języku angielskim. Jeśli pytanie dotyczy istniejącego zamówienia, upewnij się, że masz przy sobie jego numer referencyjny. Numer telefonu to +44 1765 647 280. Linia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00–18.00 oraz w soboty w godzinach 10.00–13.30 CET/CEST. (Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Elektroniczne Karty podarunkowe Ticketmaster

Czym jest e-Karta Podarunkowa?

To świetny pomysł na prezent na ostatnią chwilę! Wystarczy złożyć zamówienie przez Internet. Zamiast czekania na przesyłkę plastikowej karty, osoba, którą chcesz obdarować, otrzyma od nas maila ze wszystkimi szczegółami karty. Możemy zrobić to od razu albo we wskazanym przez ciebie terminie – zależy to tylko od ciebie.

Czy mogę wysłać e-Kartę Podarunkową na swój adres mailowy, a potem wydrukować ją dla osoby, której chcę ją podarować?

Tak, możesz wysłać e-Kartę Podarunkową na swój własny adres mailowy. Kiedy odbierzesz e-Kartę Podarunkową i otrzymasz PDF możesz ją wydrukować.

Czy mogę zamówić e-Kartę Podarunkową, a następnie samodzielnie przekazać ją odbiorcy?

Tak, jeśli chcesz, możesz odebrać e-Kartę Podarunkową na własny adres mailowy i samodzielnie przekazać PDF odbiorcy.

Kiedy otrzymam swoją e-Kartę Podarunkową?

Twoja e-Karta Podarunkowa zostanie wysłana w ciągu 2 godzin ,od złożenia zamówienia, na wskazany adres mailowy. Prosimy o sprawdzenie również folderu spam. Jeśli nie otrzymałeś(-łaś) karty, prosimy o kontakt na adres ticketmaster@voucherexpress.net oraz o dołączenie do maila twojego numeru referencyjnego, abyśmy mogli odnaleźć zamówienie.

Korzystanie z Kart Podarunkowych / e-Kart Podarunkowych Ticketmaster

Na co mogę wydać środki ze swojej Karty Podarunkowej / e-Karty Podarunkowej?

Z Kart Podarunkowych / e-Kart Podarunkowych Ticketmaster można korzystać do opłacenia w całości lub częściowo zamówienia na bilety oraz za wiele usług powiązanych i towarów sprzedawanych przez Internet na stronie Ticketmaster.pl.

Jak mogę sprawdzić saldo swojej Karty Podarunkowej / e-Karty Podarunkowej?

Aby szybko sprawdzić saldo Karty Podarunkowej, możesz zeskanować kod QR, znajdujący się na jej odwrocie telefonem przy użyciu dowolej aplikacji do skanowania kodów QR dostępnej w Google Play i lub Appstore

Możesz również sprawdzić saldo Kart Podarunkowych / e-Kart Podarunkowych, wpisując numer karty na tej stronie.

Pamiętaj, że na naszej stronie internetowej nie ma możliwości przechowywania salda do późniejszego wykorzystania. Należy podać numer karty w momencie dokonywania zamówienia.

Jak mogę skorzystać z Karty Podarunkowej / e-Karty Podarunkowej na stronie Ticketmaster?

Wybierz bilety na swoje wydarzenie i przejdź do strony płatności. Na stronie płatności wybierz Kartę Podarunkową jako metodę płatności. Wprowadź 16-cyfrowy numer Karty Podarunkowej oraz 3-cyfrowy kod bezpieczeństwa / PIN. Jeśli po wprowadzeniu twojej Karty Podarunkowej pozostaje nadal kwota do zapłaty, możesz albo wprowadzić kolejną Kartę Podarunkową, albo wybrać inną metodę płatności (karta kredytowa/debetowa), aż cała kwota zostanie pokryta, a zamówienie ukończone.

Gdzie mogę znaleźć mój 3-cyfrowy kod bezpieczeństwa / PIN?

Kod bezpieczeństwa / PIN znajduje się na odwrocie twojej plastikowej Karty Podarunkowej, po prawej stronie. Dla twojego bezpieczeństwa jest on pokryty warstwą do zdrapania, którą należy usunąć, aby skorzystać z Karty Podarunkowej. W przypadku e-Karty Podarunkowej kod bezpieczeństwa / PIN zostanie zawarty w pliku PDF, który otrzymasz mailem po kliknięciu w link do odebrania e-Karty Podarunkowej.

Gdzie znajdę swój numer Karty Podarunkowej?

Numer Karty Podarunkowej to długi numer na odwrocie twojej Karty Podarunkowej, na środku. W przypadku e-Karty Podarunkowej numer Karty Podarunkowej zostanie zawarty w pliku PDF, który otrzymasz mailem po kliknięciu w link do odebrania e-Karty Podarunkowej.

Czy mój numer zamówienia jest taki sam jak numer Karty Podarunkowej?

Nie, numer zamówienia, który otrzymasz przy składaniu zamówienia na Kartę Podarunkową na naszej stronie, jest numerem referencyjnym, którego należy użyć przy zadawaniu pytań dotyczących złożonych przez ciebie zamówień. Nie jest to numer Karty Podarunkowej, który otrzymasz na naszej stronie internetowej. W przypadku e-Karty Podarunkowej numer Karty Podarunkowej zostanie zawarty w pliku PDF, który otrzymasz mailem po kliknięciu w link do odebrania e-Karty Podarunkowej.

Czy mogę zapłacić za bilety online jednocześnie Kartą Podarunkową i kartą płatniczą lub przelewem?

Tak, możesz dokonać częściowej płatności swoją e-Kartą Podarunkową i dopłacić resztę kwoty kartą kredytową, debetową lub przelewem.

Czy jeśli nie wykorzystam wszystkich środków z mojej Karty Podarunkowej, to mogą one zostać wykorzystane później, przy innej rezerwacji?

Tak, możesz używać swojej Karty Podarunkowej do płatności za wiele rezerwacji, aż do wyczerpania wszystkich środków na karcie lub upływu jej terminu ważności.

Czy mogę korzystać z mojej Karty Podarunkowej / e-Karty Podarunkowej w innych krajach?

Nasze Karty Podarunkowe / e-Karty Podarunkowe mogą być używane w krajach, w których zostały opłacone. Np. z polskich Kart Podarunkowych można korzystać tylko na Ticketmaster.pl.

Wszystkie Karty Podarunkowe / e-Karty Podarunkowe Ticketmaster możesz kupić online pod tym adresem.

Upewnij się, że dokonałeś zakupu we właściwym kraju i odpowiedniej walucie.

Na jakie wydarzenia mogę wydać środki ze swojej Karty Podarunkowej / e-Karty Podarunkowej?

Kartami Podarunkowymi / e-Kartami Podarunkowymi Ticketmaster można płacić za wszystkie wydarzenia sprzedawane na naszych stronach internetowych. W przypadku biletów sprzedawanych na witrynach partnerów, którzy posiadają swoje własne metody płatności, przetwarzanie naszych Kart Podarunkowych może nie być możliwe.

Zgubione/skradzione i wygasłe Karty Podarunkowe / e-Karty Podarunkowe

Co się dzieje, kiedy Karta Podarunkowa / e-Karta Podarunkowa zostaje zgubiona lub skradziona?

Twoja e-Karta Podarunkowa zostanie wysłana mailowo i będziesz mieć możliwość pobrania wersji PDF, którą dla własnej wygody możesz zapisać.

Karta Podarunkowa nie podlega wymianie jeśli zostanie zgubiona lub skradziona, więc bardzo ważne jest, aby trzymać ją w bezpiecznym miejscu do momentu rezerwacji.

Czy Karty Podarunkowe / e-Karty Podarunkowe mają początkową datę ważności?

Tak, nasze Karty Podarunkowe / e-Karty Podarunkowe są aktywowane w momencie zakupu. Jest to data początku jej ważności, od której liczona jest data wygaśnięcia. Jeśli chcesz sprawdzić datę wygaśnięcia karty, możesz to zrobić korzystając z tej strony:

Czy mogę wydłużyć okres ważności Karty Podarunkowej po jej wygaśnięciu?

Jest to niemożliwe – nasze Karty Podarunkowe są ważne przez 12 miesięcy. Pamiętaj o sprawdzeniu daty ważności karty i skorzystaj z niej przed jej wygaśnięciem.