Informacje dotyczące Koronawirusa COVID-19

Planowe opóźnienie wysyłek biletów

W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w kraju uprzejmie informujemy, że przez najbliższe dwa tygodnie wstrzymujemy wysyłkę biletów za pośrednictwem kuriera oraz poczty.

Dbanie o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych fanów, partnerów i pracowników było i zawsze będzie naszym priorytetem. Uważnie monitorujemy rozwój sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19) i podejmujemy wszelkie środki ostrożności zgodnie z zaleceniami lokalnych władz. Aktywnie wspieramy artystów, festiwale oraz Twoje ulubione miejsca, które pracują aby jak najlepiej postępować w przypadku nadchodzących wydarzeń.

Jeśli wydarzenie, na które wyraziłeś chęć uczestnictwa zostało anulowane lub przełożone, wysłaliśmy Ci informację emailem lub wkrótce zostaniesz o wszystkim poinformowany.

Jeśli masz pytanie, odpowiedź powinna być dostępna w naszym centrum pomocy.

Pod tym linkiem możesz zobaczyć wszystkie wydarzenia, które zostały anulowane do tej pory. Jeśli Twojego wydarzenia nie ma na liście poniżej, oznacza to, że przebiega ono zgodnie z planem lub nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnej informacji od Organizatora Wydarzenia.

Jesteśmy w stałym kontakcie z organizatorami i będziemy aktualizować tę stronę na bieżąco wraz z rozwojem sytuacji. W związku z dużą ilością zapytań - prosimy Was o cierpliwość.

Pomocne informacje i często zadawane pytania

Nie mogę podróżować z powodu zaleceń władź państwa dotyczących Koronawirusa COVID-19. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Skontaktuj się jak najszybciej z obsługą klienta, oni będą w stanie Ci pomóc.

Martwi mnie obecna sytuacja związana z Koronawirusem. Czy mogę zwrócić wcześniej zakupione bilety?

Jeśli wydarzenie nie zostało odwołane, decyzja ta została podjęta w porozumieniu z lokalnymi władzami, w związku z tym niestety nie jest możliwy zwrot biletów.

Obawiam się Koronawirusa COVID-19. Czy mogę skorzystać z ubezpieczenia aby zwrócić bilet?

Prosimy o kontakt bezpośrednio z ubezpieczycielem czyli firmą Allianz.

Dane kontaktowe:

+48 22 522 25 00
sekretariat@mondial-assistance.pl

Co w sytuacji, jeśli moje wydarzenie zostanie odwołane lub przełożone na inny termin z powodu Koronawirusa

Jeżeli wydarzenie zostanie odwołane, skontaktujemy się z Państwem z informacją dotyczącą zwrotu biletów.

Skontaktujemy się również, jeśli wydarzenie zostanie przełożone na inny termin. Zakupione bilety będą ważne na nowo ogłoszony termin, jednak możliwy będzie również zwrot biletów.

Czy w miejscu w którym ma odbyć się wydarzenie podejmowane są działania w celu ochrony przed wirusem?

Prosimy o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z obiektem w którym odbędzie się wydarzenie.

Obsługa klienta

Listy uzupełniamy na bieżąco, ale pamiętaj, że wiążącym komunikatem w sprawie odwołanego lub przeniesionego wydarzenia jest wiadomość mailowa.

Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na ten temat poprzez formularz kontaktowy.