Oferty pracy

Ticketmaster Poland poszukuje obecnie osoby na stanowiska:

Performance Marketing Specialist

Miejsce zatrudnienia:
Ticketmaster Poland sp. z o.o.
ul. Bukowińska 22B
02-703 Warszawa

Obowiązki:

  • Planowanie, realizacja, analiza i optymalizacja kampanii PPC, w szczególności: Search i Display Network, FB, Instagram;
  • Optymalizacja działań internetowych w zakresie kosztów i wyników sprzedaży;
  • Pozyskiwanie ruchu i nowych źródeł ruchu;
  • Praca nad strategią SEM m.in. analiza konkurencji;
  • Analityka internetowa dotycząca branży SEM i eCommerce;
  • Tworzenie koncepcji banerów reklamowych do kampanii digitalowych.

Wymagania:

  • 3 lata samodzielnego prowadzenia kampanii PPC (biegła umiejętność obsługi Google AdWords, Facebook/Instagram);
  • Nastawienie na optymalizację i zwiększanie KPI sprzedażowych;
  • Znajomość narzędzi Web Analytics (Google Analytics, Google Trends, AdWords Editor);
  • Umiejętność optymalizacji pracy z wykorzystaniem automatycznych strategii, reguł czy skryptów;
  • Otwartość na wyzwania i eksperymentowanie (testowanie) podczas prowadzenia kampanii;
  • Analiza liczb, umiejętność łączenia faktów, wyciągania wniosków i proponowania konkretnych rozwiązań;
  • Dobra znajomość języka angielskiego;
  • Entuzjazm, zaangażowanie i chęć rozwoju swoich umiejętności!

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
  • Możliwość rozwoju;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia zawodowego;
  • Realny wpływ na osiągnięcia biznesowe i sukcesy całego Zespołu.

Dołącz do zespołu Ticketmaster!
Wyślij swoje CV na poniższy adres E-mail:
rekrutacja@ticketmaster.pl



Specjalista ds. marketingu

Miejsce zatrudnienia:
Ticketmaster Poland sp. z o.o.
ul. Bukowińska 22B
02-703 Warszawa

Obowiązki:

  • Tworzenie i optymalizacja kontentu w Social Mediach, analiza danych, wyciąganie wniosków;
  • Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych;
  • Przygotowywanie ofert marketingowo – sprzedażowych;
  • Współuczestniczenie w opracowywaniu oraz wdrażaniu kampanii marketingowych;
  • Stworzenie i nadzór nad realizacją planu marketingowego spójnego ze strategią marketingową firmy;
  • Tworzenie materiałów reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych firmy przy współpracy z firmami zewnętrznymi;
  • Wspieranie zespołu w innych działaniach z zakresu e-marketingu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie);
  • Minimum rok doświadczenia w pracy w dziale marketingu;
  • Doświadczenia w prowadzeniu kampanii online ze szczególnym naciskiem na Social Media;
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji w Power Point;
  • Znajomość języka angielskiego (swobodna komunikacja);
  • Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów, tzw. lekkie pióro;
  • Kreatywność, duża samodzielność i aktywność w rozwiązywaniu problemów;
  • Umiejętność pracy w zespole i efektywnego komunikowania się.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku;
  • Możliwość rozwoju;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia zawodowego;
  • Realny wpływ na osiągnięcia biznesowe i sukcesy całego Zespołu.

Dołącz do zespołu Ticketmaster!
Wyślij swoje CV na poniższy adres E-mail:
rekrutacja@ticketmaster.pl