Ze względu na dużą liczbę zgłoszeń prosimy o cierpliwe oczekiwanie na odpowiedź. Gwarantujemy, że odpowiemy na każdą wysłaną wiadomość, dlatego prosimy o wstrzymanie się z wysyłaniem ich kilkukrotnie.
Informacje dotyczące odwołanych i przełożonych wydarzeń
Dbanie o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych fanów, partnerów i pracowników było i zawsze będzie naszym priorytetem. Uważnie monitorujemy rozwój sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19) i podejmujemy wszelkie środki ostrożności zgodnie z zaleceniami lokalnych władz. Aktywnie wspieramy artystów, festiwale oraz Twoje ulubione miejsca, które pracują aby jak najlepiej postępować w przypadku nadchodzących wydarzeń.
Odwołane i przełożone wydarzenia
Listy uzupełniamy na bieżąco, ale pamiętaj, że wiążącym komunikatem w sprawie odwołanego lub przeniesionego wydarzenia jest wiadomość mailowa.
Jeśli wydarzenie, na które wyraziłeś chęć uczestnictwa zostało anulowane lub przełożone, wysłaliśmy Ci informację emailem lub wkrótce zostaniesz o wszystkim poinformowany.
Jeśli masz pytanie, odpowiedź powinna być dostępna w naszym centrum pomocy.
Poniżej znajdują się linki do odwołanych i przełożonych do tej pory wydarzeń. Jeśli Twojego wydarzenia nie ma na listach, oznacza to, że przebiega ono zgodnie z planem lub nie otrzymaliśmy jeszcze oficjalnej informacji od Organizatora Wydarzenia.
Jesteśmy w stałym kontakcie z organizatorami i będziemy aktualizować tę stronę na bieżąco wraz z rozwojem sytuacji. W związku z dużą ilością zapytań - prosimy Was o cierpliwość.
Pomocne informacje i często zadawane pytania
Nie mogę podróżować z powodu zaleceń władź państwa dotyczących Koronawirusa COVID-19. Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?
Skontaktuj się jak najszybciej z obsługą klienta, oni będą w stanie Ci pomóc.
Martwi mnie obecna sytuacja związana z Koronawirusem. Czy mogę zwrócić wcześniej zakupione bilety?
Jeśli wydarzenie nie zostało odwołane, decyzja ta została podjęta w porozumieniu z lokalnymi władzami, w związku z tym niestety nie jest możliwy zwrot biletów.
Obawiam się Koronawirusa COVID-19. Czy mogę skorzystać z ubezpieczenia, aby zwrócić bilet?
Prosimy o kontakt bezpośrednio z ubezpieczycielem czyli firmą Allianz.
Dane kontaktowe:
+48 22 522 25 00
sekretariat@mondial-assistance.pl
Co w sytuacji, jeśli moje wydarzenie zostanie odwołane lub przełożone na inny termin z powodu Koronawirusa
Jeżeli wydarzenie zostanie odwołane, skontaktujemy się z Państwem z informacją dotyczącą zwrotu biletów.
Skontaktujemy się również, jeśli wydarzenie zostanie przełożone na inny termin. Zakupione bilety będą ważne na nowo ogłoszony termin, jednak możliwy będzie również zwrot biletów.
Czy w miejscu w którym ma odbyć się wydarzenie podejmowane są działania w celu ochrony przed wirusem?
Prosimy o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z obiektem w którym odbędzie się wydarzenie.
Obsługa klienta
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na ten temat poprzez formularz kontaktowy.